İbrahim Saraçoğlu Sedef Hastalığı

Sedef Hastalığı

ibrahim-saracoglu-sedef-kuruİbrahim Saraçoğlu sedef hastalığı kürü sayesinde bu dertten yani sedef hastalığından kurtulabilirsiniz.Sedef hastalığı tıptaki adı ile psoriasis kronik bir cilt rahatsızlığıdır.Her 50 kişiden birinde var olan sedef oldukça rahatsız edici rahatsızlıklardan bir tanesidir.Sedef hastalığı deride kırmızılık ve üzeri kalınlaşmış gri-beyaz pullarla gözükür.Sedef hastalığının belirtileri yaşlılarda ve gençlerde farklı belirtiler gösterebilir.Sedef hastalığı deride sınırları belli kızarıklıklar,gümüş rengine benzeyen kabarıklıklar gibi belirtiler gösterir ve bu bölgeler kurudur ayrıca kaşıyınca nokta nokta kanar.Sedef hastalığı tam olarak bilinmemektedir.Peki ya sedef hastalığı için ne yapabiliriz yani İbrahim Saraçoğlu Sedef hastalığı kürü nasıl yapılır?

İbrahim Saraçoğlu Sedef Hastalığı

Çörek Otu:İbrahim Saraçoğlu sedef hastalığı için çörek otunun bulunmaz bir nimet olduğunu söylüyor.Çörek otu üç çay kaşığı kadar havana konulur ve iyice ezilir.Sonrasında yoğurt ile karıştırılır ve sabahları aç karnına tüketilir ve öğlen aç karnına tüketilir.Bu uygulama en az bir ay uygulanmalıdır.Bu kür ile beraber siyah kuru üzüm kürü uygulanır.

Siyah Kuru Üzüm:Eğer sedef hastalığınız kaşıntılı ise bu kürü uygulayın.Siyah çekirdekli kuru üzüm 15 tanesi havanda ezilir ve öğleden sonra tüketilir.

Karabaş Bitkisi:Dört beş başak bir bardak kaynayan suda 3 dakika kaynatılır ve akşam tüketilir.

Yukarıdaki 3 uygulama eş zamanlı olarak yapılır sabah çörek otu  öğlen siyah kuru üzüm ve akşam karabaş otu kürü uygulanır.

Yoğurt:İbrahim Saraçoğlu sedef hastalarının düzenli olarak yoğurt tüketmelerinin gerektiğini söylüyor.Sedef hastaları ağırlıklı olarak yoğurt tüketmelidirler.Günde en az bir kase yoğurt tüketilmelidir.

Beslenmeye Dikkat Edilmelidir:Sedef bir hastalıktan ziyade bir sendromdur sedef hastası yediği içtiğine dikkat etmelidir.Sedef hastası düzenli,dengeli beslenmelidir hazır gıdalardan uzak durmalıdır.

İlgili videoya ulaşmak için TIKLAYINIZ