İbrahim Saraçoğlu Ödem Söktürücü Kür

odem-kuruBirçok kadın ödem söktürücü kür nasıl yapılır sorusunu soruyor. İbrahim Saraçoğlu ödem birçok kadının ortak sorunlarından bir tanesi olduğunu söylemektedir. Ödem cilt ve benzeri dokularda, hücrelerarası boşlukta gibi yerlerde bulunması gerekli olan miktardan daha fazlasının bulunması durumuna denir. Yani ödem kısaca vücudun su tutması sorununa denir bu durumda kişiyi normalden fazla kilolu gösterdiği için birçok kişi için sorun oluşturmaktadır. Ödem böbrek hastalıkları, karaciğer hastalıkları, kalp hastalıkları, damar hastalıkları, hormonal bozukluklar gibi ciddi hastalıklar nedeniyle ortaya çıkabilmektedir bu nedenle İbrahim Saraçoğlu ödem söktürücü kür önerisini vermeden önce kişinin öncelikle bir doktora gitmesini ve doktorun muayenesi ve ardından verilen tedaviye uyulmasının gerektiğini söylemektedir. Ödem hareketsizlik, çok fazla tuz tüketmek, stres, aşırı kilolar, ameliyat, doğum kontrol hapı gibi kullanılan bazı ilaçlar, kötü beslenme, hatalı diyet gibi durumlara bağlı olarak da ortaya çıkabilmektedir. Peki ya ödem sorunu için ne yapabiliriz yani İbrahim Saraçoğlu ödem söktürücü kür nasıl yapılır?

İbrahim Saraçoğlu Ödem Söktürücü Kür

Ayaklardaki Ödeme Dikkat: İbrahim Saraçoğlu ayaklarda ödem sorunu devam eden kişilerin bir kalp doktoruna başvurmalarını önermektedir çünkü bu sorunun yani ayaklarda devam eden ödem sorunun bir kap yetmezliği gibi sorunu yani kalp sorunlarının olduğunu göstermektedir. Kısacası ayaklarda devam eden ödem sorunlarında vakit kaybetmeden bir kardiyologa gitmek gerekmektedir.

Lahana: İbrahim Saraçoğlu dolaşım bozukluğuna bağlı olarak ayak bölgesinde ve diz bölgesinin alt tarafında çıkan ödemi söktürücü kürün lahana ile yapıldığını söylemektedir. Lahananın dış yaprağından iki adet alın sonrasında 2-3 bardak kaynamakta olan suyun içerisine atın ve sonrasında ağzı kapalı 15 dakika kadar kaynatılır ve bu su içilir.

Kiraz Sapı: Ödem atmak için kaynayan bir bardak suyun içerisine 25 adet kurutulmuş kiraz sapını atın sonrasında 5 dakika kadar kısık ateşte kaynattıktan sonra süzün. 1 hafta boyunca günde bir kez kahvaltıdan 2 saat sonra veya öğle yemeğinden iki saat sonra içilir.

Mısır Püskülü: Ödem atmak için İbrahim Saraçoğlu’nun önerdiği bir başka kür ise mısır püskülü ile yapılan ödem söktürücü kürdür. Bu kürü yapmak için bir bardak kaynayan suyun içerisine atılan bir tutam mısır püskülü 5 dakika kaynatılır sonra günde 3 kez yemeklerden 1 saat önce içilir.

Ödem söktürücü kür için TIKLAYINIZ