İbrahim Saraçoğlu Migren Kürü – Migren Tedavisi

Birçok kişinin merak ettiği migren kürünü ve migren tedavisini çıktığı bir televizyon programında cevaplayan İbrahim Saraçoğlu önerdiği kürlere harfiyen uyulduğu taktirde migren sorunu yaşayan kişilerin bu durumdan kurtulabileceklerini söylemektedir. Karmakarışık bir rahatsızlık olan migren rahatsızlığı oldukça sıkıntılı hastalıklardan bir tanesidir ve hayat kalitesini oldukça düşürür. İbrahim Saraçoğlu migren hastalığı olan kişilerin mutlaka doktora başvurmalarını ve doktorun muayenesi sonrası önerdiği ilaçları kullanması gerektiğinin önemini vurgulamaktadır. Peki ya hayatı çekilmez hale getiren baş ağrıları ile kendini gösteren migren rahatsızlığı için İbrahim Saraçoğlu hangi kürü ve tedavi yöntemini önermektedir?

Migren Kürü – Migren Tedavisi

Migren Kürü: İbrahim Saraçoğlu migren kürü ve migren tedavisi olarak biberiye kürünü önermektedir. İbrahim Saraçoğlu migren tedavisinde biberiyenin bulunmaz bir nimet olduğunu söylemektedir. Migren rahatsızlığı için biberiye çayını kullanarak bu sorundan kurtulabilirsiniz. Biberiye çayını günde 3 defa kullanmak gerekiyor. Sabah, öğle ve akşam olmak üzere günde 3 kez tüketilmelidir. Önerilenden fazla tüketmek zarar verir ve önerilenden az tüketmek fayda sağlamaz. Bir bardak kaynayan suyun içerisine biberiye atılır ve 9 dakika kadar kaynadıktan sonra ılımaya bırakılır ve ardından süzülerek içilir. Her seferinde taze olarak demlemek gerekiyor. İbrahim Saraçoğlu biberiye çayının migren rahatsızlığına iyi gelmesinin yanında birçok faydaya sahip olduğunu da söylemektedir. Biberiyenin Faydaları Nelerdir yazımızı okuyarak daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.