İbrahim Saraçoğlu İshal Kürü

İshal

ibrahim-saracoglu-ishalİbrahim Saraçoğlu ishal kürü sayesinde ishal durumundan rahatsız olan kişiler bu durumdan kurtuluyor.İshal tıp dilindeki adıyla diyare dışkının çeşitli nedenlere bağlı olarak normalde olandan daha cıvık olması yani sıvı miktarının fazla olması ve çıkarma sıklığının artması durumudur.İshali bir hastalık olarak kabul edemeyiz fakat hastalıkların veya bazı etmenlerin belirtisi olarak ortaya çıkmaktadır.İshal bebek ölümlerinde en üst sıralarda yer alan bir sorundur.Bu nedenle bebeklerde ishal durumunda hemen bir uzmana başvurmak çok önemlidir.İshal bağırsak enfeksiyonları,içme suyundaki bakteri gibi sorunlar,temiz içme suyu kaynağı olmaması,Laktoz intoleransı,kaygı,kolera-dizanteri,apandisit gibi birçok hastalığın belirtisi olarak ortaya çıkması,kullanılan bazı ilaçlar,kronik hastalıklar,meyve şekeri gibi nedenlere bağlı olarak ortaya çıkmaktadır.Peki ya İbrahim Saraçoğlu İshal Kürü nasıl yapılır ve uygulanır?

İbrahim Saraçoğlu İshal

Kuru Karanfil:İbrahim Saraçoğlu ishal sorunu için kuru karanfilin bulunmaz bir nimet olduğunu söylüyor.İbrahim Saraçoğlu ishal için 9-10 tane kuru karanfil kırılır ve çiğnemeden su ile sabah akşam yutulur.Bu uygulama aç karnına yapılır.İbrahim Saraçoğlu kuru karanfil ishal için kullanıldığında 3 gün içerisinde etkisini göstermiyorsa doktora gitmek gerektiğinin altını çiziyor.

Uyarı:Trombozit düşüklüğü rahatsızlığı yaşayan kişiler bu kürü uygulamayazlar.

İbrahim SARAÇOĞLU’nun konuyla ilgili videosuna ulaşmak için TIKLAYINIZ

1 comment

• Lifli yiyecekler, sut ve sut urunleri, yagl? ve k?rm?z? et, kahve, cikolata, alkol ve tatland?r?c?lardan ishal surecince kac?n?lmal?d?r. Bu tarz besinler ishalin ilerlemesine sebebiyet verebilir.