İbrahim Saraçoğlu Hamilelik Çatlakları

Hamilelik Çatlakları

İbrahim-saracoglu-hamilelik-catlaklariİbrahim Saraçoğlu hamilelik çatlakları için verdiği öneriler ile bu sorundan şikayetçi bayanları kurtarıyor.İbrahim Saraçoğlu hamilelik çatlaklarından önce hamilelik çatlaklarından bahsedelim.Hamilelik çatlakları hamile olan kişinin karnının büyümesi ile beraber karın bölgesindeki derinin genişlemesi ve hamileliğin sonlanması ile beraber genişleyen deri geri daralıyor ve bununla beraber bağ dokusunda ortaya çıkan yırtılmalar hamilelik çatlaklarını oluşturuyor.Karın çatlakları genellikle kişiyi yaz ayları ile rahatsız etmeye başlıyor ve hamilelik çatlakları görsel bakımdan kişiyi oldukça rahatsız ediyor.Hamilelik çatlaklarını estetik ile düzeltmek en kesin çözüm fakat bazı durumlarda estetik bile çare olmayabilir.Peki ya hamilelik çatlakları için neler yapmalıyız yani İbrahim Saraçoğlu hamilelik çatlakları için neler öneriyor?

İbrahim Saraçoğlu Hamilelik Çatlakları

Badem Yağı:Hamilelik çatlakları ortaya çıktıktan sonra geri dönüşü biraz zor fakat badem yağı karın çatlaklarında oldukça etkilidir.Hamilelik çatlakları ortaya çıkmadan önce kişinin badem yağını kullanması gerekiyor çünkü hamilelik çatlakları oluşmadan ve ya hamilelik çatlakları ortaya çıkmadan kullanılan badem yağı hamilelik ile beraber gebe kişinin karnının genişleyen bölgelerdeki bağ dokuların kopmasını engelliyor.Kısacası hamilelik çatlakları kırmızı ise badem yağı oldukça etkilidir.

Kalsiyum:Kişi vücudundaki kalsiyumun düşmemesi lazım çünkü kalsiyumun düşmesi kanserden tutunda karın çatlaklarına birçok sorunun ortaya çıkmasına neden olur.Hamile olan kişinin karnındaki bebek anneden en çok kalsiyum mineralini alır ve bu nedenle kişideki kalsiyum azalır.Azalan kalsiyum hücre zarında sorunlar ortaya çıkarıyor.Bu nedenle hamile olan kişi kalsiyum içeren yiyecekleri tüketmeye özen göstermelidir.Brokoli,pırasa ve süt tüketebilirsiniz.

Not:Anne adayları gebeliğin başlarında kalsiyum içeren besinlere ağırlık vermelidir ve de karında çatlaklar başlamadan önce badem yağını sürmeye başlamalıdır.

İbrahim Saraçoğlu ayak kokusu hakkında daha çok bilgi almak için yazımızı okuyabilirsiniz.

1 comment