İbrahim Saraçoğlu Gül Hastalığı

Gül Hastalığı

İbrahim-saracoglu-gul-hastaligiİbrahim Saraçoğlu gül hastalığı kürü sayesinde gül hastalığından rahatsız olan kişiler bu durumdan kurtuluyor.Gül hastalığı Tıp dilinde Pityriasis rosea olarak anılan bir rahatsızlık olup kişinin cildinde ortaya çıkan kızarıklık ve döküntü ile kendini gösteren bir cilt rahatsızlığıdır.Gül hastalığı her yaşta görülebilir olmasının yanında genelde 10-35 yaşlarında görülmektedir.Gül hastalığı nedeni ise tam olarak aydınlatılmış olmamakla beraber psikolojik sıkıntının,yanlış kullanılan kozmetik ürünlerin ve güneş ışınlarının sebebiyet verdiği üzerinde durulmaktadır.Gül hastalığı sıkıntılı bir cilt rahatsızlığıdır ve en çok yüz bölgesinde çıkması nedeniyle görsel bakımdan hoş durmamaktadır.Peki ya bu gül hastalığı için ne yapmalıyız yani İbrahim Saraçoğlu gül hastalığı için ne öneriyor?

İbrahim Saraçoğlu Gül Hastalığı

Dikkat Edin:İbrahim Saraçoğlu gül hastalığı için kür vermeden önce dikkat edilmesi gerekilen şeylerin olduğunu söylüyor.Domates,sarımsak,acı baharat,turşu,portakal ve greyfurt suyu ve de çikolatada uzak durulmalıdır.Banyo yaparken çok sıcak su ile tercih edilmemelidir bunun yerine ılık su tercih edilmelidir.

Süpürge Tohumu:İbrahim Saraçoğlu süpürge tohumunun bulunmaz bir nimet olduğunu söylüyor.Bu kür için bir tatlı kaşığı süpürge tohumu havanda iyice ezilir ve bir kaç yudum su ile yutulur.Bu uygulama günde iki kez yapılır.

İbrahim Saraçoğlunun konuyla ilgili videosuna ulaşmak için TIKLAYINIZ

3 comments