İbrahim Saraçoğlu Guatr Kürü

ibrahim-saracoglu-guatrİbrahim Saraçığlu guatr rahatsızlığının tedavisinin guatr kürü ile mümkün olduğunu söylemektedir. Guatr rahatsızlığı insan boynunun ön alt bölgesinde bulunan tiroid bezininin çeşitli nedenlere bağlı olarak büyümesi sorunudur. Guatr rahatsızlığı tek başına bir hastalık değildir guatr hastalıklarını 3 bölümde inceleyebiliriz. İbrahim Saraçoğlu guatr hastalığının oluşması altındaki nedenlerin iyot eksikliği, nodül, tiroid kanseri, Hipertiroidi, Hipotiroidi, Tiroid bezi iltihabi, sigara, radyasyona maruz kalma gibi nedenler ile ortaya çıktığını söylemektedir. İbrahim Saraçoğlu guatr kürünü önermeden önce kişilerin öncelikle bir doktora gitmelerini ve doktorun muayenesi sonucunda verdiği tedavinin yapılmasının önemli olduğunu söylemektedir. Peki ya guatr için ne yapılabilir yani İbrahim Saraçoğlu guatr kürü nasıl yapılır?

İbrahim Saraçoğlu Guatr Kürü

Dere Otu: İbrahim Saraçoğlu guatr için dere otu kürünü önermektedir fakat dere otu kürünü kullanan kişilerin ilaçlarını bırakma gibi bir hata yapmamalarını önermektedir. İbrahim Saraçoğlu guatr kürünü yapmak için sabah, öğle ve akşam olmak üzere günde üç kez yemeklerden 10 dakika önce birer tutam taze dere otu tüketilmelidir. Eğer nodül varsa bu kür nodülleri yok eder fakat solid nodül olmaması gerekiyor. Bu kür 5 ay kullanılır ve iki ayda bir doktora gidilerek hormon kontrolleri gibi gerekli test ve muayenelerinin yapılması gerektiğini söylemektedir.

Guatr Belirtileri

İbrahim Saraçoğlu guat belirtilerini bilmek gerektiğini söylüyor çünkü hastalığın belirtilerin bilmek sizi yönlendirecektir ve guatr varsa vakit kaybetmeden doktora gidebileceğiniz içindir. Guatr basit ise pek fazla belirti göstermez fakat büyük ve nodüllü ise yemek borusu ile solukta bir baskı hissedilir, yutma güçlüğü olur, bölgenin ağrılı ve hassas olmasına neden olur, solunum güçlüğü, öksürük, boyunda şişme gibi belirtiler göstermektedir. Bunların yanında hormonal sorunlar nedeniyle de bazı belirtiler görülmektedir eğer fazla hormon salgılandıysa baş ağrısı, çarpıntı, sinirlilik, titreme, baş dönmesi, ishal, kusma, bulantı gibi belirtiler görülmektedir. Bunun yanı sıra eğer tiroid bezi hormonları olması gerekende az salgılanması sonucunda da kabızlık, kilo almak, halsizlik, ciltte kuruma ve saç dökülme gibi şikayetler görülmektedir.