İbrahim Saraçoğlu Fibromiyalji

fibromiyalji-kuruİbrahim Saraçoğlu yaşam kalitesini ciddi oranda düşüren fibromiyaljinin önerilen kürü uygulanması halinde ortadan kalkacağını söylemektedir. İbrahim Saraçoğlu fibromiyalji için çoban çantası kürünü önermektedir. Fibromiyalji yaygın kas hastalıklarında bir tanesidir ve fibromiyalji sorunu olan kişiler sürekli olarak farklı yerlerdeki kaslarında ağrılar çeker, tükenmişlik durumu vardır. İbrahim Saraçoğlu fibromiyalji sorunu yaşayan kişilerin tükenmiş bir hali olduğunu söylemektedir. Fibromiyalji bir yerden başlayan ağrının farklı yerlere yayılması, sızlayıcı ve yanıcı ağrı, uykuda bozulmalar, sabahları dayak yemiş gibi uyanmak, sürekli olarak yorgun hissetme, boyun, sırt, bel gibi birçok yerde ağrılar, kabızlık, ishal ve şişkinlik gibi sindirim sorunları, dengesizlik hissi, karın ağrıları, baş ağrıları, sabah tutukluğu, sıcağa ve soğuğa karış hassasiyet gibi belirtiler göstermektedir. Peki ya birçok hastalık için verdiği kürler ile rahatsızlıkların tedavisinde bize yardımcı olan İbrahim Saraçoğlu fibromiyalji için ne öneriyor?

Fibromiyalji Kürü

Çoban Çantası Kürü: İbrahim Saraçoğlu verdiği kürlerin rahatsızlıkların tedavisinde yardımcı olduğunu vurgulamaktadır bu nedenle İbrahim Saraçoğlu rahatsızlığı olan kişinin öncelikle bir doktora başvurduktan sonra önerilen ilaçları ve tedavi yöntemini uygulamalarını önermektedir. Bu kür için öncelikle aktardan raf ömrü geçmemiş çoban çantası temin edilir. Sonrasında kaynamakta olan 1 su bardağı suyun içerisine bir tatlı kaşığı kadar çoban çantası bitkisi atılır ve 3 dakika kadar kaynatılır. Kaynadıktan sonra ılımaya bırakılır ve ıldıktan sonra akşam yemeklerinden 2 saat kadar sonra  bir bardak içilir. Bu uygulama ile beraber aşağıdaki yağ uygulaması da aynı anda yapılır.

Susam ve Acı Elma Yağı Uygulaması: Bu uygulama içi öncelikle susam ve acı elma yağı temin edilir sonrasında 2 yemek kaşığı kadar susam yağı ile 1 tatlı kaşığı acı elma yağı karıştırıldıktan sonra ağrıyan bölgelere sürülür ve 15 dakika kadar o bölgelere masaj yapılır.

Bu uygulamalar bir ay boyunca düzenli olarak uygulanır.

İbrahim Saraçoğlunun konu ile ilgili videosuna ulaşmak için TIKLAYINIZ

2 comments

• Bunun için doktorunuza danışmanız gerekmektedir. Bu arada bu sitenin Prof.Dr. İbrahim Saraçoğlu ile hiçbir bağlantısı yoktur. İbrahim Saraçoğlu hocamızın resmi sitesi profsaracoglu.com adresidir.