İbrahim Saraçoğlu Diz Ağrısı

Diz Ağrısı

diz-agrisina-ne-iyi-gelirDiz ağrısı oldukça yaygın görülen bir rahatsılık olmasının yanında kişiyi fazlasıyla rahatsız eden bir durumdur bu nedenle İbrahim Saraçoğlu diz ağrısı kürü oldukça merak ediliyor.Diz insan vücudundaki en karmaşık eklemlerden bir tanesi olmasının yanında en büyük olanı da diz eklemidir.İleri yaşlarda sık görülen diz ağrısı birçok yaş gurubunda görülen bir sorundur.Genç bireylerdeki diz ağrısının nedenleri arasında menüsküs yaralanması vardır ayrıca spor için egzersiz yapılırken oluşan bağ yaralanmaları,kırırdak yaralanmaları ile ortaya çıkmaktadır.Yaşlı insanlarda ise diz ağrısının en önemli neden kireçlenmedir.Kireçlenme nedeniyle ortaya çıkan diz ağrısı en çok görülen rahatsızlıklardan bir tanesidir.İbrahim Saraçoğlu diz ağrısının günümüzde oldukça arttığını söylüyor bunun nedeni ise günümüzdeki yanlış beslenme olduğunun altını çiziyor.Peki ya İbrahim Saraçoğlu diz ağrısı için ne öneriyor?

İbrahim Saraçoğlu Diz Ağrısı

Kuşburnu: İbrahim Saraçoğlu diz kapağı ağrısı için kuşburnunun oldukça etkili bir yiyecek olduğunu bu yüzden diz ağrısı çeken kişilere öneriyor.İbrahim Saraçoğlu diz ağrısı için kuşburnunun günde iki defa çayının içilmesinin gerekli olduğunu söylüyor.Diz ağrısı çeken kişi bir ay boyunca düzenli olarak içmelidir.İbrahim Saraçoğlu kuşburnunun diz ağrısı haricinde birçok sorun için şifalı bir çay olmasının yanında sağlıklı bir çay olduğunun altını çiziyor.Kuşburnu C vitamini açısından çok zengindir.Diz ağrısının oluşmasından dizdeki sıvı kaybı ile ortaya çıktığını söyleyen İbrahim Saraçoğlu kuşburnunun sıvı kaybını engellediğini söylemektedir.

Diz ağrısı kürüne ulaşmak için TIKLAYINIZ

1 comment