İbrahim Saraçoğlu Diş Ağrısına Ne İyi Gelir

dis-agrisi-ibrahim-saracogluDiş ağrısı en fazla görülen sağlık sorunlarından bir tanesidir ve hayat kalitesini oldukça kötü etkilemektedir bunu yanında diş ağrısı kişinin gündelik işlerini yapamaması gibi birçok olumsuz sonucun ortaya çıkmasına neden olur. Diş ağrısı genellikle diş çürüklerin nedeniyle ortaya çıkmaktadır ayrıca diş eti iltihapları, dişleri gıcırdatma gibi yanlış bir alışkanlık nedeniyle diş minesine zarar vermek, gömülü dişler, ağız ve diş sağlığına dikkat etmemek, diş minesinin aşınması, diş ile sert cisimleri açmaya kırmaya çalışmak gibi birçok neden ile ortaya çıkabilmektedir. Diş ağrısı sorunlarında öncelikle bir diş hekimine gitmek gerekiyor çünkü diş ağrılarının nedeni genellikle diş çürükleri gibi ciddi sorunlar oluyor bu nedenle diş kayıpları gibi ciddi sorunların ortaya çıkmaması için diş ağrılarında en akıllı çözüm diş hekimine başvurmaktır. Peki ya diş ağrısına ne iyi gelir?

İbrahim Saraçoğlu Diş Ağrısına Ne İyi Gelir

İbrahim Saraçoğlu diş ağrısına ne iyi gelir konusu hakkında hiçbir öneri vermemiştir. Fakat biz diş ağrısına ne iyi gelir sorusunun cevabını siz değerli kullanıcılarımız için derledik.

Karanfil : Diş ağrısı sorununda evde uygulayabilecek en etkili ve kolay yöntemlerden bir tanesidir. Diş ağrısını geçirmek için ağrıyan bölgeye karanfili ezdikten sonra koyarak diş ağrısından kurtulabilirsiniz. Eğer karanfil yağı varsa daha etkili olur bu yağı ağrıyan bölgeye bir pamuk yardımı ile sürerseniz ağrınız kaybolacaktır. Karanfil anestezik etkiye sahiptir ve buna bağlı olarak bölgeyi uyuşturur ve ağrıyı ortadan kaldırır.

Sirke : Diş ağrısına iyi gelen bir diğer yöntem ise ağrıyan bölgeye uygulanan sirkedir. Sirke antidezenfektan özelliği sayesinde diş ağrısı altında yatan nedenleri ortadan kaldırarak diş ağrısına iyi gelir.

Sarımsak: Diş ağrısı yaşayan kişinin evde kolay bulabilmesi ve uygulayabilmesi açısından en basit, en ulaşılabilir yöntemlerden bir tanesi de sarımsağın ezildikten sonra ağrıyan bölgeye uygulanmasıdır.

Dişlerinizi Fırçalayın:  Bu yöntem klasik bir yöntem gibi dursa da oldukça etkilidir çünkü dişlerde kalan yiyecekler, asitler ve benzeri şeyleri uzaklaştırarak diş ağrısına iyi gelir.