İbrahim Saraçoğlu Boğaz Ağrısı

bogaz-agrisiBoğaz ağrısı sorunu en çok görülen rahatsızlıklardandır İbrahim Saraçoğlu boğaz ağrısının en önemli nedeninin faranjit olduğunu söylemektedir. İbrahim Saraçoğlu boğaz ağrısının en önemli nedeni olan faranjit sorununda ebegümeci ile adaçayı kürünü önermektedir. Boğaz ağrısının en önemli sebebi enfeksiyonlardır enfeksiyonlar mikrop nedenli ortaya çıkan rahatsızlıklardır. Boğaz ağrısının bir diğer önemli sebebi akut faranjittir ayrıca sigara ve alkol, boğazın tahriş olması, sinüzit, soğuk algınlığı ve grip, gırtlak kanseri, saman nezlesi, allerjik rinit, reflü gibi birçok neden ile ortaya çıkmaktadır. İbrahim Saraçoğlu boğaz ağrısı sorunu yaşayan kişilerin öncelikle bir doktora gitmelerini önermektedir çünkü boğaz ağrısının altında yatan nedeni bulacak ve size uygun tedaviyi yapacak kişi sizi muayene yapan kişidir. Peki ya İbrahim Saraçoğlu boğaz ağrısı sorunu yaşayan kişilere ne önermektedir?

İbrahim Saraçoğlu Boğaz Ağrısı

Ebegümeci ve Adaçayı Kürü: Boğaz ağrısı sorunu mu yaşıyorsunuz İbrahim Saraçoğlu boğaz ağrısı için önerdiği ebegümeci ve adaçayı kürünü uygulayarak bu sorundan kurtulabilirsiniz. Bu kürü yapmak için kaynayan bir bardak suyun içerisine bir yemek kaşığı adaçayı ve bir yemek kaşığı ebegümeci atılır sonrasında 10 dakika kadar kaynatılır. Kaynadıktan sonra hemen süzülür ve cam bir kabın içerisine konulur soğuduktan sonra günde 3-4 defa gargara yapılır. Boğaz ağrısı çok şiddetli ise 6-7 defa kadar bu su ile gargara yapılır. Yapılan bu kür 48 saat kadar kullanılabilir 48 sonra ise yeninden yapmanız gerekiyor. Bu kür bir ay boyunca her gün düzenli olarak yapılmalıdır bir ayın sonrasında ise iki günde bir uygulanmalıdır. Eğer bu kürün daha etkili olmasını istiyorsanız adaçayını demleyerek içebilirsiniz. Adaçayını demlemek için bir bardak kaynayan suyun içerisine bir tatlı kaşığı kadar atın ve 10 dakika kaynattıktan sonra içiniz.