Feridun Kunak Sinüzit Tedavisi

sinüzit-tedavisiFeridun Kunak sinüzit rahatsızlığı olan kişilerin evde uygulayacağı tedavi yöntemleri ile bu durumdan kurtulabileceklerini vurgulamaktadır. Feridun Kunak sinüzit rahatsızlığı çeken kişinin tam olarak rahatsızlığın teşhisi ve tedavisi için öncelikle bir doktora gidilmesi gerektiğini söylemektedir. Feridun Kunak sinüzit tedavisi için okaliptus yağlı buhar banyosunu önermektedir. Bu uygulama için öncelikle kaliteli ve raf ömrünü doldurmamış okaliptüs yağı bulunması gerekiyor. Peki ya bu uygulama nasıl yapılır?

Okaliptüs Yağlı Buhar Banyosu

Feridun Kunak buhar banyosunun sinüslere ulaşmak için oldukça etkili bir yöntem olduğunu söylüyor bu sayede okaliptüs yağı sinüslere ulaşarak bölgedeki iltihap sorunun ortadan kaldırıyor ve sinüzit tedavi oluyor. Bu uygulama için öncelikle geniş bir tencereye kaynar suyu koyduktan sonra bir çay kaşığı okaliptüs yağı eklenir ve sonrasında ise karıştırılır. Rahatsız olan kişi kafasına bir havlu aldıktan sonra okaliptüs yağlı suyun buharını solumaya başlar. Bu uygulama günde birkaç kez tekrar edilir.

Adaçayı

Sinüzit rahatsızlığında oldukça etkili olan adaçayını Feridun Kunak evde sinüzit tedavisi için önermektedir. Bu uygulama için öncelikle bir cezvenin içerisine bir tutam adaçayı, bir bardak kaynar su koyulduktan sonra 1 dakika kaynatılır. Ardından süzüldükten sonra bu suyun içerisine bir çay kaşığı karbonat ve deniz tuzu eklenir ve en son olarak bir çay kaşığı ozon yağı eklendikten sonra karıştırılır. Ortaya çıkan bu sıvı bir burundan çekilir ve diğer burundan çıkartılarak uygulanır.